2. 4. 2012

Alpine relax

Good evening.
We didn't see each other for a long time, I'm so sorry. I hope this will be little satisfaction, here I post photos of destinacion where I was. Austria, hotel Feuerberg. I must say- it was amazing. Wonderful spa with a lot of pools, whirpools and saunas. The best relaxing ever! We lived in cottage for 6 person- me, my beloved man, his mum, dad and brothers Bart and Matyáš. We had no free time, we were skiing or being in spa, and we came home late totally out of energy :D (it sounds weird, we were relaxing all the time...:D) Sun was shinning, but snow was missing... (I'm saying it just because I don't want you to be so much jealous...:D :P) Now I'm back in cold Ostrava, really enoying school and no free time. Whatever, just keep calm! :) Bye*

Hezký večer.
Dlouho jsme se neviděli, že? Doufám, že tohle bude malé odškodné, mám tady pro vás pár fotek z týdne na horách. Byla jsem v Rakousku, v hotelu Feuerberg. A musím říct- bylo to úžasné. Dokonalé wellness se spoustou bazénů, vířivek a saun. Nejlepší odpočinek jaký jsem kdy zažila! Bydleli jsme v chatě pro 6 lidí- já, můj milý, jeho mamka a taťka a jeho dva bratři- Bart a Matyáš. Neměli jsme moc volného času, pořád jsme buď lyžovali nebo byli v sauně a přišli jsme domů pozdě a úplně vyčerpaní :D (zní to divně, vzhledem k tomu že jsme pořád odpočívali...:D) Sluníčko pořád svítilo, akorát sněhu moc nebylo :/ (říkám to jen proto, ať mi tolik nezávidíte... :D :P) Teď jsem zpět v chladné Ostravě, opravdu si užívám školu a žádný volný čas. Co se dá dělat, člověk si i v tomto musí najít hezké chvíle. Zatím*






 Olga ( my boyfriend's mum) and Bart
 He is crazy :D

 Isn't it perfect?

 My man...



Layla

Žádné komentáře:

Okomentovat