24. 9. 2012

Burgundy Beanie.

Hello. I don't know why, but I just love this beanie :D Haha, but my mum totally hate how I look with that... :D And I must say... I also love my new shoes from Topshop! :) They are the most comfortable shoes I have ever had! How do you like it?:)

Zdravím! Nevím ani proč, ale naprosto jsem si zamilovala tuto novou čepku! Bohužel, moje mamka absolutně nesnáší jak v tom vypadám.... :D A taky Vám musím říct... Tyhle nové boty z Topshopu... Nejpohodlnější boty, které jsem kdy měla!:) Copak na tohle všechno říkáte? :)








Beanie- Asos
Shoes- Topshop
Bag- Topshop
Trousers- H&M
Jacket- New Yorker
Rings- H&M
Earrings- Asos

12 komentářů:

  1. náhodou v ní nevypadáš špatně vyřiď!.)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadáš velice krásně:) I když tato čepice není zrovna můj "šálek kávy", tobě sedí jako ulitá:)

    OdpovědětVymazat
  3. love the whole look but especially this beanie<3

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou vypadáš s ní skvěle. Pěkně ti to rozzářilo outfit. Miluji tvůj styl! :D

    OdpovědětVymazat
  5. vínovou taky miluju a já mám podobnou, jen černou a pletenou :)

    a o botkách a kabelce ani nemluvě! skvělý!

    OdpovědětVymazat
  6. Čepka je super a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. tu čepku miluju ♥
    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat