20. 12. 2012

Bridge.


Hezký večer. Už nějak dobu jsem neudělala článek, je na něj ten nejvyšší čas :) Mm... Pro změnu si dávám přemýšlecí chvilku. Poslední dobou mě zase chytlo psaní, škoda, že bych měla spíš dělat projekty do portfolia... :D Ale zajímalo by mě... Co je pro Vás důležité?:) My s Nell teď máme takové podivné období velkých změn a rozhodnutí, vysoké školy, maturita. Člověku toho najednou na zádech leží víc než obvykle. Budoucnost. Úspěch. Nekonečný hon za penězi... Je to vážně tak důležité? Co láska? Nezapomínáme na ni pro všechen ten spěch? Zaměříme se na to abychom prorazili v téhle společnosti, abychom našli své místo v tomhle blázinci. Často i cestou, kterou jsme nikdy nechtěli jít. Děláme věci, které se nám příčí. Nejspíš proto, že nám bylo řečeno, že bychom měli. A pak ztrácíme sami sebe, ztrácíme cit a stávají se z nás stroje na úspěch... A co takhle se radovat? :) Dělat to co nás baví? To co chceme. Celý život, každou jeho chvíli si prostě užít :) A zapomenout na to, co by se mělo.















Jacket- Mango
Shirt- H&M
Jeans- H&M
Wedges- Asos
Rings-H&M, Asos
Bag- Topshop
Layla

9 komentářů:

  1. jak to děláš, že máš tak krásný, hustý a nezničený vlasy? Já se nechám ostříhat a hned mám konečky zas hnusný :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednoduše s nimi nedělám nic... :D V životě jsem nebyla u kadeřníka

      Vymazat
  2. začíná to být nuda, pořád jedny a ty samé outfity :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmm, to jsem ovšem celá já, když se mi něco líbí, opakuji to klidně do nekonečna :) Proč měnit něco co zbožňuji? Je mi líto, taková já jsem:)

      Vymazat
  3. Líbí se mi Tvá úvaha. Sama nad tím často přemýšlím.
    Proč dělat to, co se má a honit se za vším, když je život tak krátký? No, ale asi to jinak nejde a ty povinnosti k životu patří.. :/
    *ta bandička je nádherná, zbožňuji její barvu :)

    OdpovědětVymazat
  4. žijeme jen jednou, vzdělání je určitě důležité, ale důležité je taky pořádně žít a užívat. je to těžký.. a každý má ve svém životě jiné priority. maturitu zvládne každý, tak i my))

    OdpovědětVymazat
  5. Vínová ti naprosto sedí! Super outfit a vůběc nevadí, že ho máš častěji :)

    OdpovědětVymazat