29. 9. 2013

Šachovnice

 Tak trochu jsem na tyto fotky ze začátku července zapomněla. Slibuju, že toto je poslední letní outfit. Fotky byly vyfoceny v pražské Stromovce, což mě přivádí k "předsevzetí", které jsem učinila na dovolené v Maroku.
Bod jedna: Zhubnout 5 kilo do prosince. Doufám, že moje odhodlání bude tak velké, jako moje řeči :D
Bod dva: Uběhnout najednou jednu běžeckou trasu ve Stromovce. Pro představu, teď uběhnu půlku se třemi zastávkami :D
Bod tři: Nezbláznit se z toho všeho!

Tak hezkou neděli Vám všem!








6 komentářů:

  1. strašně se mi líbí ty neonové detaily, jak k sobě ladí!

    OdpovědětVymazat
  2. skvelý outfit! :)
    fashionbynitaxxx.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super outfit, ty boty! <33

    OdpovědětVymazat
  4. ty boty jsou uzasny!
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  5. Na môj vkus trošku moc neónu,ale tebe to veľmi pasuje a musím uznať, že je to originálne :)

    www.bluechicberry.piligin.com

    OdpovědětVymazat
  6. moc se mi líbí, jak si sladila ty neonové detaily s doplňky :)

    OdpovědětVymazat