3. 3. 2014

Orange and Stripes


Můj skvělý oranžový kabát opět ( a rozhodně ne naposled) v akci. Hodně z Vás k prvnímu článku s tímto kabátem komentovalo, že oranžovou nemá rádo, ale že můj outfit se Vám líbí (moooc děkuji). Tak jsem se zamýšlela proč vlastně lidé oranžovou nemusí? Přitom je to veselá barva a rozjasňující barva, která jde kombinovat s mnoha dalšíma barvama. Takže povídejte, přehánějte, proč se Vám oranžová protiví? :)








8 komentářů:

  1. nevím proč, ale také nemám moc ráda oranžovou :D ty silonky jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
  2. krásne :) ja naopak oranžovú ľúbim :D ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Moc Ti to sluší!:)
    já oranžovou prostě nemám ráda od mala. Nevím proč, ale mám jí spojenou s popelářema a taky mi vůbec nesluší, takže asi proto jí nemusím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle outfit se ti povedl!
    Já osobně mam oranžovou ráda, a ještě radši jí mam třeba v kombinaci s růžovou. Na léto ideální barva.

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké šaty :) Pro mě je oranžová taková nepovedená červená, barva dopravních kuželů, tyčí v metru, nejošklivější barva na semaforu....

    OdpovědětVymazat
  6. Oranžovou ráda nemám, ale libí se mi střih kabátku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že jsem ti taky psala, že oranžovou nemusím, taky ani nevím proč. Nikdy jsem ji nenosila, je taková řvavá, nemusím ani růžovou a když třeba někde vidím oranžovou + růžovou, tak se mi chce blít :D
    Nicméně, tobě to v tomhle kabátku moc sluší, záříš jako sluníčko :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já ani nevím, proč ji nemám ráda. Prostě mému oku nelahodí :D
    Zase Ti to moc sluší a ten kabát se mi ZASE moc líbí (i když je oranžový :))!

    OdpovědětVymazat