5. 4. 2014

Vine and leather

Kéž by v Česku svítilo slunce většinu roku, nebot´ čarovat se světlem na fotkách je prostě skvělé, protože dodají fotkám tu správnou jiskru. Když Laura viděla poprvé tyto fotky, které se mnou nefotila, jen nadšeně prohlásila, že jsem to určitě nafotila v Roklince, nebot´ jen elfové žijí v takovém světle! Tak si je užijte!






11 komentářů:

  1. Jé tak to mě pobavilo s tou Roklinkou, hezky řečeno. Fotky se vážně povedly, radost se na ně dívat. Opět ti to moc sluší, krásná kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, tyhle jsem si v Zaře chtěla koupit jenom už neměli moji velikost :-).
    Super, moc ti to sluší :-).

    OdpovědětVymazat
  3. tie šaty sú krásne :)
    pristane ti to veľmi.

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda, já ač nejsem úplně fanouškem barev, spíš černobílých kombinací, jsem z tvého outfitu nadšená!! Vypadáš půvabně :)

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky a moc se mi líbí ta barevná kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, založil jsem tyhle stránky https://www.facebook.com/pages/Ostrava-Street-Style/1433014223610331 jestli tě to zajímá, můžeš se přidat a podpořit to, pomoct nám to rozjet, díky :) a sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit, barevně je to perfektně sladěné :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/zpevnujici-telovy-olej-pece-na-dekolt.html

    OdpovědětVymazat
  8. moc mě zajímá, jak šaty vypadají bez mikiny :)

    OdpovědětVymazat