27. 7. 2014

In my city

Jak strávit dokonalou neděli? V 7:00 probuzení (sama od sebe - možná jsem chytla nemoc jménem "ranní ptáče", pak procházka kolem řeky. Můžu Vám říct, že není nic hezčího než ranní slunce!  Přečíst si noviny (nikdy to nedělám, ale dneska jsem docela pochopila kouzlo toho nažloutlého papíru a obrovských stránek). Pohladit si rezavého kocourka, co se nám vždycky válí na zahradě. A pak se s ním porvat. Tedy on se mnou,  moje ruce mu vždycky připadají jako žhavý soupeř. Nechat se přepadnout při zalévání zahrady mým přítelem, dostat nedělní pusu a píšťalku co píská jako ptáčci! (Druhá nejlepší věc za tento týden! První bylo zjištění, že můj přítel umí ve vaně dělat obrovské mýdlové bubliny! A to jen tak!) Zajít si spolu na sushi a zase být hrozně ráda, že jsem z Ostravy, protože je to moje věčná láska. A dál... vidím to na rande s naším balkonem a vínem uloveným v Albertu. Ať žije neděle!






Bag - Zara 
Shorts - Bershka
Top - Zara
Shoes - Zara 
Hat - H&M
Layla

6 komentářů:

  1. tak to se máš skvěle! :) a i skvěle vypadáš :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to zní jako skvělý den! Líbí se mi ten krjakovaný přehoz či co to je :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadáš báječně :) neznám ženštější blogerku než jsi ty a upřímně to na tobě zbožňuju :) a to krajkový něco je naprosto skvělý!

    OdpovědětVymazat
  4. Jak píše Dominika, jsi skvělá! Nejsi vyhublá jak každá druhá blogerka a to se mi na tobě líbí :)
    DAwardrobes

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný outfit, máš super styl :) A souhlasím s Danielou výše, že máš pěknou postavičku :)

    OdpovědětVymazat