25. 8. 2014

Crowne Plaza

 Krásný večer!:) Posílám Vám pozdrav z dalekého Egypta!:) Poprvé jsem vyrazila na kontinent Afriky a musím uznat, že je Egypt mě naprosto překvapil. S rodinou jsme se rozhodli něco podniknout společně a tak jsme poprvé od doby co mi byly 4 roky vyrazili jen já, můj bratr a mamka. Vybrali jsme si překrásný areál hotelu Crowne Plaza a právě teď popíjíme Tequilu sunrise (už jsme dostali přezdívku "Tequila familly") a kouříme vodní dýmku. Atmosféra jednoduše neopakovatelná.

Hello! I am writing you from Egypt right now!:) Me, my brother and my mother have decided to go for vacation together. And we - wisely - chose an incredible hotel Crowne Plaza. Right now we are drinking Tequila sunrise (Bartender is already calling us "Tequila family") and we are smoking water pipe. You might imagine how fantastic time we are having now.









Layla

3 komentáře:

  1. Neskutečně ti to sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já ti tak zavidííím :(:D proč si mě nesbalila do kufru?

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky, outfit je super a tento typ střevíčků miluju :) Moc ti to sluší :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/omamena-fifty-shades.html

    OdpovědětVymazat