23. 11. 2014

Pink

S Laurou jsme si docela zvykly nakupovat online, zatím jsme převážně věrné Asosu, občas také objednáváme ze stránek Topshopu a Manga. Před několika dny jsem si s nadšením objednala na Asosu perlové náušnice.. jo přesně tu napodobeninu naušnic od Diora ovšem za podstatně menší cenu. Když balík konečně dorazil, nemohla jsem se dočkat, až si je poprvé vyzkouším. Avšak po rozbalení mě čekalo zklamání. Dorazily menší a ještě k tomu černé. Začala jsem zjišťovat, kde se stala chyba. Jakmile jsem otevřela náušnice opět na stránce Asos, zjistila jsem, že v kolonce barva je opravdu napsané, že jsou černé, ale na fotkách je mají vyfocené pouze bílé a ještě k tomu mnohem větší. Zklamaná a rozhořčená je budu posílat zpátky. Máte taky nějakou podobnou zkušenost? Na jakých internetových obchodech objednáváte vy? Podělte se! :)





7 komentářů:

  1. Uplně super fotky!! Máš moc krásné vlasy!!!! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Holky ja se proste musim zeptat, jak to delate s vasimi vlasy? Obe dve je mate tak krasne a dlouhe... nechcete udelat i clanek jak se o ne starat a co pouzivate??? A k internetovym shopum - mam uz taky par neprijemnych zkusenosti, kdy jsem musela vracet zbozi, protoze bylo jinaci nez ukazovali nebo spatna velikost, ale dokonce se mi taky jednou stalo, ze naramek, ktery se mi moc libil, prisel uplne jinaci, ale hezci!:D ale to je asi stesti... proste si myslim, ze by meli obchody varovat, co muze byt jinak-barva nebo odstin-ale rozhodne by se nemelo tak casto stavat, ze prijde to zbozi, ktere je vyfocene, ale v realu vypada uplne jinak... A krásné fotecky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekujeme! Clanek v nejblizsi dobe asi udelame, protoze podobnych komentaru s dotazy na peci o nase vlasy tady mame vic :) jeste jednou dekujeme!

      Vymazat
  3. Krásný svetr! :) Já na netu moc nenakupuju, potřebuju si věci vždy zkusit, prohlídnout se v nich, a tak by mě nebavilo pak posílat nco zpět atd :) Teď teda zrovna čekám na dva svetry z Manga, ale koupila jsem jen kvůli super ceně a akci, která na stránkách probíhala, jinak bych pro ně mazala do obchodu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se hrozně líbí barva sukně :-). Taková jemňoučká.

    Zvu tě na mou giveaway o skřipce do vlasů:
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovědětVymazat
  5. s asosom zatiaľ nemám zlé skúsenosti, čo sa nedá povedať o niektorých eshopoch, ale napriek všetkým rizikám stále nakupujem hlavne cez internet, inak krásne fotky :)

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat