21. 6. 2015

pastels


O tom, jak moc se těším na prázdniny, Vám snad ani nemusím říkat. Ve čtvrtek mě čeká poslední zkouška, po které mi, doufám, spadne obrovský kámen ze srdce a půjdu nakupovat do Zary! Ve čtvrtek tam totiž začínají slevy! Kdo se přidá? Jako každý rok mám už vyhlédnutých několik věcí (letos teda převážně šortky).

P.S.: Po strhujícím posledním dílu Game of Thrones je plánuji o prázdninách zhlédnout ještě jednou (kdo ví.. pak možná ještě jednou). Kdo má totiž čekat 10 měsíců na další sérii?





Shoes Zara
Bag Mango
Jacket Mango
Trousers Mango
Top Topshop

4 komentáře:

  1. Krásná kabelka a hlavně vlasy!

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ta bunda je bozi, taky po ni pokukuju!

    www.changingroom.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak šup pro ni, je skvělá! Já ji teda kupovala za plnou cenu, protože jsem nemohla vydržet až do slev :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, super outfity máš na blogu, pridaj ich aj na daylook.sk (nový portál outfitov). Miro

    OdpovědětVymazat