1. 5. 2012

Black, black, black.


Hello.
This is one of my the most favorite outfits. The rings, bracelets, earrings... It expresses who I am. The skull ring is really piece of me. As you can noticed, I like to paint one nail different, usually little finger or ring finger.

Dobrý večer.
Toto je jeden z mých oblíbených outfitů. Prstýnky, náramky, náušnice... Lebkáč je kus mě. Vyjadřují to, kým jsem. A jak jste si mohli všimnout, ráda si lakuju jeden nehet (obvykle malíček nebo prsteníček ) jinou barvou. Takové moje úchylky...





Layla

4 komentáře:

  1. krásna fotky, to tričko je super a prsteň tiež. ja ho mám v striebornej ale v tejto sa mi páči viac.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ten stříbrný ti závidím! :) nejlépe mít je oba... :D

      Vymazat
  2. Super kombinace!

    http://klaraspoint.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat