21. 5. 2012

Forest poetry.

Hello!
We wanted to do this for a long time- poetry photos in forest. I chose white lace combination- skirt from H&M and swimwear top from the same brand. I just love hippie style- bell- bottoms, lot of bracelets, rings- actually a lot of everything! Just wear what I want. And I promise- I will take my camera at all of festivals or other interesting occasions!

Zdravím!
Tohle jsme chtěly udělat už dlouho- nafotit poetické fotky v lese. Vybrala jsem si jednoduchý, krajkový komplet- sukni z H&M a top od plavek stejné značky. Prostě miluju hippie styl, zvonáče, plno náramků, prstýnků- a vůbec všeho! Prostě si obleču cokoliv chci. A slibuju, že sebou budu poctivě tahat foťák celé prázdniny- na všechny festivaly a jakékoliv jiné zajímavé akce! Protože to vážně bude stát za to... :D















2 komentáře: