24. 6. 2012

Black dress

 Good evening. Unfortunately Nell didn´t have time today, but I wanted to take photos so much- so I asked my mother. And I can say- not bad huh? I was wearing my new dress that I wanted to show you so much!

Hezký večer. Bohužel Nell dnes neměla čas, ale já chtěla fotit tak moc, že jsem nakonec poprosila mamku. A musím říct- není to špatné, že? Mám na sobě mé nové milované šaty, a už jsem se prostě nemohla dočkat až vám je ukážu :)










Dress- Asos
Shoes- La farfalla
Earrings- Asos
Sunglasses- New Yorker
Layla

2 komentáře:

  1. It doesn't get any sexier than that! Thank you . . .

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou naprosto fantastické a tvůj blog se mi moc líbí :)
    Ráda bych tě pozvala na ten svůj, snad tě taky zaujme :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat