3. 6. 2012

Pastel cocktail


I need a rest! I want holiday so much! These days we have a lot of exams at school and I can't wait when it ends :) We took these photos really quickly today so you can see my new heels which you haven't seen yet :) Do you like them? Especially the colour is so adorable right? Have a nice day! (I'm going to study... argh!)

Potřebuju odpočinek! Tak moc chci prázdniny! Touto dobou máme ve škole strašně moc testů a já se nemůžu dočkat až to všechno skončí :) Tyto fotky jsme dneska rychle vyfotily ať konečně můžete vidět mé nové boty :) Líbí se vám? Hlavně ta barva je kouzelná, že? Mějte se hezky! ( Já se jdu učit... rrrr!)










4 komentáře:

  1. achjo, ty botičky a prsten♥

    mimochodem slečny, nevíte, jestli je v H&M v Karolíně i kosmetika? nebo je jenom v Avionu? u pokladny jsem našla jenom nějáké másla a balzámy, ale jestli jsou tam i laky apod. - je to tam strašně velký, tak jestli jsem to nepřehlídla ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na karolině jsem laky viděla u pokladen, ale nebylo jich takové množství jako v avionu! jen jeden druh.

      Vymazat
    2. bohužel není :/ jak říkáš, jenom ty blbůstky u pokladny :)

      Vymazat
  2. Hello girl, I just find your blog Iz's cute and fresh, fallowing you now <3

    OdpovědětVymazat