19. 5. 2013

Almost done

 Dobré odpoledne!
Zítra začíná naše třída maturovat. Já jdu na řadu v úterý a Laur ve středu. Takže už brzy tomu všemu bude konec! Už se nemůžeme dočkat, učení už máme plné zuby.. :D Taky jsme si slíbily, že jakmile odmaturujeme, hned zajedeme do Zary a koupíme si každá nějaké skvělé boty za odměnu. Jojo určitě se do Zary podívejte taky, jejich letošní kolekce bot totiž za to rozhodně stojí. :)




Shorts Zara
Shoes Topshop
Belt Diesel

12 komentářů:

  1. jste jak já :D já mám už asi 5 vyhlídnutých věcí, které si koupím za maturitu :D taky jdu v úterý :) tak snad to dobře dopadne :)

    OdpovědětVymazat
  2. prajem ti veľa veľa šťastia, nech je maturita na jedničku! a potom sa teším na tie určitekrásne topánky!:)

    OdpovědětVymazat
  3. skvelé šortky! :) a držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  4. preju hodne stesticka!!moc se mi libi ty kratasky:)
    rada bych te ke mne na blog pozvala na giveaway o kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  5. nádherná kombinace :) užasný kratase :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já už jdu zítraaaa! Tak vám držím palce, taky už mi z toho učení hrabe :(

    OdpovědětVymazat
  7. hodne stesti, drzim vam palce, krasky! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nechcete dělat něco jako "randon" články s různýma fotkama, které jsou nezařaditelné nebo jen tak náhodné? Určitě víte, co myslím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš na mysli náhodné fotky outfitů, lidí, míst, detailů či událostí .. Tak od toho je nase facebookova stranka, kde pridavame random fotky :)

      Vymazat
  9. Musím říct, že ikdyž je to jednoduché, vypadáš božsky! :) U matury držím palce, mě to čeká 27.5. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Supr ty kraťásky, hned bych takové brala!

    OdpovědětVymazat