23. 2. 2014

Satin Blue

Krásný nedělní podvečer! Dneska jsme si s mým drahým dali trochu do těla (to zní dobře) a nafotili jsme tak milion fotek. Ze začátku to byl boj se vůbec na focení dohodnout, protože můj fotograf se na mou žádost vždy angažuje do outfitů a vymýšlí se mnou i místa, kde budeme fotit. Já pak samozřejmě skoro s ničím nesouhlasím...:D Tak u třetího outfitu jsme se sladili na stejnou vlnu a focení šlo jako po másle. Sice jsme se nepodívali na statiku... ani na fyziku. Ani na geologii. A nakonec ani na matiku. Ale máme radost z fotek! :D A jak to máte Vy? Kecá Vám fotograf (Kamarádka? Přítel? Rodina? Okolí...?:D) do outfitů a podobně? Dělá si z Vás srandu, že se tváříte jako kakabus? :D Ze mě si teda dělá srandu pořád...:D A moc rád mě fotí, když zrovna smrkám, kýchám a dělám podobně hezky vypadající věci...:D Mohla bych o tom vydat knížku :D Tak jo, to bude asi pro dnešek vše, užijte si fotky a těšte se na další!










Skirt - Zara
Tights - Zara
Top - Topshop
Jacket - Mango
Shoes - Asos
Necklase - my mom's
Ring - I am
Lipstick - Oriflame
Layla

6 komentářů:

  1. tyhle fotky jsou perfektní!!
    mě by stačilo kdyby se někdo ochotný našel kdo by mě fotil a klidně by mi mohl i kecat do všeho :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit, moc se mi líbí ta bundička :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
  3. Moc Ti to sluší!
    Mně mamka kecá naprosto do všeho a pořád mi nadává, že se blbě tvářím :D

    OdpovědětVymazat
  4. úžasný outfit a si krásny nalíčená! :) ♥

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Zvýrazni si nabudúce trošku obočie a bude to dokonalé! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. So very stylish....love the blue satin....and love your elegant beauty.

    Jayme. your fashion and Ballet loving forever GUY fan from the USA

    OdpovědětVymazat