13. 12. 2014

Fancy bid

 Jak už psala Nell, vybrat si správný kabát je skoro za trest. Teď jsme zkusily stránku blackfive, ale samy se trochu bojíme, jak to dopadne :D Nell si objednala kabát a já svetr (který si taky neumím koupit). Mimo jiné se mi teď hezky dívá na sebe samou, když jsem upravená, nalíčená a v podpatcích, protože do té doby co chodím na výšku je to skoro nemožné :D Ráno vstanu unavená z postele, jsem ráda, že se obleču a letím do školy. Takže se těším na Vánoce už jen proto, že budu mít čas vypadat jako člověk. Potřebovala bych kalendář na odpočet dní do konce zápočtového týdne a ne do Vánoc. Uch. Poslední týden!

Další je taková příjemnější věc... Možná jste už četli na větších blozích o stránce Fancy bid. Já ji znám pár dní a pochopitelně mě dostává do kolen. Ještě jsme s Nell nic vydražit nevyzkoušely, ale brousíme si na to zuby! Máte s tím někdo nějakou zkušenost?:) Jestli ano, určitě se s námi o ně podělte! Prosím :D Hodně štěstí Vám všem a užívejte si příchodu Vánoc :)







Layla

10 komentářů:

  1. ty svůdnice, zase Ti to moc sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  2. You are beautiful, i like your post and you are lady that i love.....
    Nice legs.
    Tom.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, můžete doporučit nějaký zahraniční online obchod pro muže? Něco jako Asos a další, které tady zvěřejňujete, ale mají jenom ženské oblečení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel moc nejsme přebornice v pánských online obchodech. Pokud nestačí výběr pánské sekce na Asosu, Topshopu, Manga a River Island, asi nic moc jiného neporadíme. Teď mě ještě napadá obchod David Naman, když jsem byla v Římě, líbila se mi jejich kolekce. :)

      Vymazat
  4. Pěkná kombinace ;-) Líbí se mi hlavně ten svetřík, je z té webové stránky, jak uvádíš v textu? Nebo odkud prosím je? Nikde to nevidím.. Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svetřík je ze Zary, ale už je to straší kolekce :)

      Vymazat
  5. Ahoj moc Ti to sluší :) ale upřímně skoro všude ti lezou prsa (3 fotka ) působí to levně né rozhodně je nemáš schovávat :-D aby nebyli vidět vůbec ale trochu zakrýt a působilo by to lépe :) jinak moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj uz jste zkoušely neco objednat z fancybid? Diky za odpoved. :)

    OdpovědětVymazat