7. 12. 2014

We girls


Včera jsem strávila ten nejhezčí večer s mojí kamarádkou Terkou. Jak se tak celé dny věnujeme škole, povinnostem, osobnímu růstu, cvičení, dívání se na seriály, nějak nám v tom všem zbývá hrozně moc málo času na to být tím, kým do opravdu jsme - a totiž ženami! Nevím, jak to máte vy, ale já když si namaluju nehty, tak je to pro mě svátek. Vlasy mám věčně zacuchané, mastné, roztřepené, obličej mi zdobí kruhy pod očima. Blíží se navíc zápočtový týden, takže tohle vše je vynásobeno dvěma. Co se tím ale snažím říct... Musíme si častěji najít čas jen pro sebe a naše ženy! Po dlouhém týdnu není nic lepšího, než si umýt vlasy, jít na víno s kamarádkou a zjistit, že na všechny ty naše problémy nejsme samy. Tím bych ráda vzdala hold všem kamarádkám, všem večerům s vínem a skvělou konverzací, nocím protančeným s holkama na baru (stále to plánujeme) a chvílím kdy brečíme smíchem. Na všechny medičky, právničky, pedagožky, architektky, stavařky, psycholožky, umělkyně a studentky všeho možného! Držím nám všem palce a až to všechno skončí (v překladu - bude té práce trochu méně), nalakujeme si nehty, zajdeme na koktejl a budeme zase řešit příjemně nepodstatné věci.

 Já s Nell ještě než jsme měly blog a já prsa :D
 Stužkovací večírek, všechny jsme přišly sladěné, a to jsme se na to nedomlouvaly :DD
 Oslava narozenin v Coloseu
 Ovíněné fotky s Nell a Terkou :D
 Rodinka ze Lhotky!
 S Nell a Pájou na Coloursech. Hned bych se tam vrátila!
 Kokosáci :D

Coloursy!
Na plese v Havířově s kočkama
Miluju Vás všechny! 
Layla

3 komentáře:

  1. Jo, to sedí, jen si to jednou za čas uvědomit:)

    OdpovědětVymazat
  2. Psycholožky zdraví! S kamarádkama to tak praktikuji aspoň 3x týdně, jinak bych se zbláznila. A místo seriálů jsem zavedla to lakování nehtů. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, super článek, taky bych tohle měla praktikovat s kamarádkama častěji :) A na Coloursy bych se hned taky vrátila, už se těším na ročník 2015 :)

    OdpovědětVymazat