3. 10. 2015

Floral


Ahoj! Posílám pozdrav z Hodslavic, kde zrovna děláme mošty! Podzim je už sice v plné síle, ale my ještě rády vzpomínáme na léto:) V tomto článku bych Vám ráda ukázala plavky, v kterých jsem si užívala sluníčko a moře :) Jednodílné plavky jsou docela netradiční volbou na pláž. Ale já se rozhodla to vyzkoušet (zamilovala jsem se do těch květin!).A řekla bych, že to byla dobrá volba :) Plavky jsou zajímavé a rozhodně neokoukané!:) U mě vedou květinové vzory! A co vy a plavky?:) Jaké vzory a střihy jste letos volily?







Nell

2 komentáře:

  1. Plavky jsou moc hezké!
    Já letos měla dvojdílné neonově růžové :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  2. promin ale vůbec ti nesedí..jsi v nich jako krabice.hodně tě dělají širokou :(

    OdpovědětVymazat