14. 3. 2012

Beige

Hi there!
I'm enjoying holidays right now.. I really needed time to rest :) Since January I was doing a driving school and two weeks ago I successfully did the exam. So I'm a driver, but I have to wait for my driver's license. These photos had been taken before Laura left. I was wearing my new beige trousers with my favourite polka dot shirt :) Love this combination and you? Have a nice day!

Ahoj!
Právě teď si užívám prázdniny.. Už jsem potřebovala nějaké volno :) Od ledna jsem dělala autoškolu a před dvěma týdny jsem úspěšně zvládla zkoušky. Takže je ze mě řidič, jen musím počkat na řidičák. Tyhle fotky byly foceny ještě předtím, než Laura odjela. Měla jsem na sobě mé nové běžové kalhoty s mou oblíbenou puntíkovanou košilí :) Moc se mi tato kombinace líbí a vám? Mějte se krásně!









Nell

2 komentáře: