24. 1. 2013

Dear spring... Where are you?!

Zdravíčko! Jako vždy mi všechno trvá sto let a na nic si nedokážu najít čas ale dnes se mi to přece jen podařilo! S Nell jsme udělaly před mým odjezdem větší focení, ať se nám tady neunudíte pročítáním si starých článků- takže tady jsou! Já osobně se už neskutečně moc těším na jaro a až začne být všechno zase trochu veselejší a živější... ano, především živější, protože si trochu připadám jako medvěd v zimním spánku. Nic příjemného, takhle zasekanost. Ale každopádně, snažím se zimu porazit lentilkama a The Kooks! 







Skirt- H&M
Jacket- H&M
Shirt- H&M
Earrings- Asos
Layla

9 komentářů:

  1. úžasný, to mintové sako <33
    taky už netrpělivě očekávám příchod jarního počasí ale marně)

    OdpovědětVymazat
  2. Oo, já čekala zas ty skvělé kalhoty a ty přijdeš se sukní, paráda! K tomu to mentolové sáčko, joo ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Joo tak tohleto má něco do sebe!

    OdpovědětVymazat
  4. lentilky a the kooks.. mm dobrej výběr!!

    OdpovědětVymazat
  5. super outfit.. jen ta délka sukně ti podle mě moc nelichotí ;)

    OdpovědětVymazat