2. 1. 2013

Skull.

Dobré ráno:) Už si začínám užívat lednové výprodeje... :D Budou nové outfity, chachachaa! No ale každopádně... Doufám, že jste tak zničení ze Silvestra jako já :D Nemůžu mluvit (asi jsem zpívala... :D), bolí mě celý člověk a spala bych ještě tak nejmíň týden :D Ale přes to všechno jsem se včera vypravila na průzkum okolí našeho domu, zašla jsem někam až do pryč do lesů (máme kousek odtud parádní bažantnici) a potkala jsem všechna možná zvířata- kousek ode mě byly srnky, laně, pak zase zajíc... :D Takový hezký útěk od civilizace :)









Trousers- H&M
Shoes- Asos
T- Shirt- H&M
Jacket- Mango
Bag- Mango
Layla

16 komentářů:

  1. Perfektní kabelka lauri!! :)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka je fakt perfektní!

    http://blondlyn-avenue.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle oufit se mi moc líbí, miluju lebky, vínovou, kabelku.. :D:)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš úžasně krásné boty :D

    OdpovědětVymazat
  5. celá nádherná a ty botičky!:))

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný outfit, hlavně botičky :) Jo, ze Silvestra jsem taky byla dobře zničená :D

    OdpovědětVymazat
  7. A co sis pořídila ve výprodejích ?
    Já teda moc štěstí v SK naměla.

    Vypadáš báječně : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musím uznat, že zatím to ještě nevypadá úplně tak jak by mělo, ale třeba ta kabelka byla ve slevě a brousila jsem si na ni zuby už nějakou dobu! :D Rozhodně zkus Mango a Zaru, H&M letos trochu zklamalo

      Vymazat
  8. Proč nejste na modní unii ? Určitě by to zvýšilo sledovanost blogu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. waw... vážně moc děkujeme za tip :)

      Vymazat
    2. Není zač, já sice osobně blogerka nejsem, ale co už nějaký pátek sleduji blogy tak jsi myslím, že jste fakt dobré a zasloužíte více. Jinak tady ještě pár tipů od pravé blogerky, kdyby jste měly zájem :) http://www.acupofstyle.com/2012/12/blogging-tips-make-change-this-year.html?m=1

      Vymazat
  9. naprosto dokonalé :) máš nádherné vlasy!

    OdpovědětVymazat
  10. Super rockový outfit a moc krásná kabelka!

    OdpovědětVymazat