20. 1. 2013

Třásně

Dobré odpoledne!
Tak a po dlouhé době jsme opět tady! Můžete se seznámit s mým miláčkem- touto třásňovou kabelkou ze Zary. Naprosto jsem se do ní zamilovala. Kabelky ze Zary jsou prostě nejlepší. Ve škole se nám už uzavřely známky za první pololetí, takže teď bude týden klid. Můj víkend byl naprosto odpočinkový- palačinky, Anna Karenina a dneska focení. Mějte se hezky!

Nell










Trousers Mango
Bag Zara
Shoes Asos
Jacket Asos
Earrings Lindex

16 komentářů:

  1. ta bunda je skvela
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka je úplně super!!!:)Moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  3. všetko perfektné, zladené, kabelka úžasná, len by som asi zmrzla!:) idem sa pustiť do prezerania ďalších tvojich článkov, lebo sa nemôžem vynadívať:) ešte, že som ťa našla!:)

    OdpovědětVymazat
  4. líbí se mi barevná kombinace tvého outfitu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nemáš světlejší vlasy? :)

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zajimavé, dneska mi Laura řekla, že ji připadá, že mám tmavší vlasy :D Ale jinak jsem si s vlasama nic nedělala :) tak nevím :)

      Vymazat
  6. tá kabelka je skvelá, len si ju neviem pri mojom živote niekde zaradiť, ale musím sa naučiť žiť aj s nepraktickými vecami :)
    totiž všetko čo je iba do ruky tak v mojej poličke iba leží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si moc takové kabelky nekupuji, ale u téhle jsem to snadno překousla :)

      Vymazat
  7. Ta kabelka je hodně zvláštní, nemůžu se rozhodnout, jestli se mi líbí nebo ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je zvláštní :) a proto ji miluju ještě víc :D

      Vymazat
  8. Outfit fajn, ale musím se přiznat, že mi přijde, že chodíte hrozně málo oblékané na to, jaká je venku zima :D
    Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou si s Laur sundáváme kabát :) jinak ten outfit nikdy tak hezky nevynikne :(

      Vymazat