7. 1. 2013

Theater


Dobré odpoledne!
Pomalu nám začínají docházet články. Každý den máme tak vytížený, že vůbec nemáme čas fotit. Všechny tyto fotky jsme fotily ještě o prázdninách, kdy čas ještě nebyl nedostatkovým zbožím :D Lauru čekají za týden příjmačky, proto ji musíme všichni držet palce! Já nevím jak vy, ale srašně ráda bych teď ležela na pláži a slunila se. Mám už zimy dost a hlavně všech těch povinností. Kdybych si mohla vybrat jela bych do Mexika, neláká mě zde jen odlišná příroda, ale také pozůstatky po Mayské civilizaci. :) A co vy? Kam by jste nejraději jeli či letěli? :)

Nell







Jacket Asos
Shoes La Farfalla
Scarf Mango
Sweater Mango
Skirt Asos

12 komentářů:

  1. Ty boty jsou naprosto luxusní!!!
    Já bych jela do Karibiku na úžasné prosluněné pláže!

    OdpovědětVymazat
  2. boty a sukně jsou úžasné ! :)
    já bych rozhodně jela za kamarády na Sardinii ;) A nebo na Ibizu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty boty jsou skvělý! Kéž bych nebyla tak přerostlá a mohla tohle taky nosit:D

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné boty! Já bych letěla do Paříže, Milána, Madridu, Anglie... :) vlastně skoro kamkoliv do ciziny

    OdpovědětVymazat
  5. Ty boty jsou naprosto skvělé, sluší ti to!
    Já osobně teda zimu zbožňuju, takže bych jela lyžovat někam do Itálie.
    Další možnost by byl Londýn, ve kterým už jsem byla asi 4x, ale pořád mám chuť se tam vracet :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit! A přeji hodně štěstí vám oboum jak už v příjmačkách, tak celkově ve studiu. :)
    Já bych si vybrala určitě Izrael, strašně se tam chci podívat, má to pro mě osobní význam. :) N a pak určitě New York a Californie a Londýn, kam se podívám už na jaro! :) (Teď ještě nějak přečkat všechny ty testy a písemky...:/)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty boty jsou naprosto dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
  8. A happy new year!:D
    You are incredibly beautiful and you have an especially wonderful fashionstyle:)
    Excuse my curious question but I'm interested in the simple. How tall are you and what size your need in tights? Thanks for the answer and have a nice day. Love Ina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, thank you dear! I am 166 cm tall and I usually buy tights size M or L. It's more comfortable than smaller sizes :)

      Vymazat