23. 4. 2013

Another B&W

Zdravím!
Znáte ten pocit, když stojíte na ulici snažíte se fotit nějaké super fotky pro vaše čtenáře a všichni se na vás v tom lepším případě blbě dívají a v tom horší rovnou troubí či pokřikují? Jestli ne, tak vězte, že o nic nepřícházíte. Musím ale uznat, že čím déle máme blog, tím to méně řeším. Byly doby kdy jsem po každém troubnutí nadávala, ale dnes mě to již nerozhází. Dokonce jsme minulý týden fotily fotky a skupinka kluků ze vzdálenosti ani ne pěti metrů vše komentovala :D

Nell








Skort Zara
Jacket H&M
Shoes Guess
Vest Pull & Bear
Sunglasses Dolce & Gabanna
Lipstick YSL
Bracelet Swarovski


17 komentářů:

  1. :-) moc tito sluší! mě to ze začátku taky vadilo, lidi měli blbý řeči, ale teď už to nějak neřeším :-))

    T.

    OdpovědětVymazat
  2. na mě se kolikrát chodili dívat lidi i na dvacet centimetrů blízko, takže žádný stres jednou si mě pán i fotil jak se fotím vtípek :D jednou se šel vedle mě nějaký chlap normálně vy...udělat potřebu prostě stál asi 4 metry ode mě :D
    jinak ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Samozrejme si to netreba všímať a neriešiť :)
    Sukňa je zaujímavá a veľmi sa mi páči rúž, pristane ti! :)

    Oasap GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. to znám, je třeba vypnout a hodit to za hlavu :))

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ta sukně je nejkrásnější co jsem kdy viděla! Jinak celý outfit je super.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně jsou to sukně-šortky :D ale vážně dokonalé!

      Vymazat
  6. no jo, netreba si to všímať (:
    inak krásny outfit :)

    OdpovědětVymazat
  7. škoda že nie je detail na top, lebo vyzerá dobre!

    jasné vytrubujú občas vodiči, ale sa tvárim, že nepočujem:D

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle sukňo šortky strašně potřebuju!<3 Jsou nádherné:)
    Taky se mi stává, že to někteří komentují, ale většinou jen čumí:DDD

    OdpovědětVymazat
  9. Ta sukne je uplne bozi! je to nejaka soucasna kolekce?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano :) ale bohužel byla v Praze skoro vyprodaná, mamka musela jet pro poslední Sko na druhý konec Prahy :D

      Vymazat
  10. skvělé!:))

    http://kitty-gone-wild.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. ja si vybiram mista,aby tam nebyli lidi:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasné boty :)
    Teď o víkendu jsem v Brně taky potkala holky, které se fotily a jen jsem si v duchu řekla "joo, ty se určitě fotí na blog" :) takže pro mě normálka :)

    OdpovědětVymazat