15. 4. 2013

White dress.

Krásný den!:) Hahaa...Konečně jaro! Je to úžasné, že ano? :D O víkendu bylo naprosto božsky, takže jsem vytáhla bílé šaty a mého milého, a vyrazili jsme fotit :P Není to vůbec špatné, nemám pravdu? A abyste věděli... počínaje dneškem se začínám učit na maturitu! (jakože už fakt vážně...:D) Můžeme mě třeba uklidnit, že ještě není pozdě nebo tak něco... byla bych Vám docela vděčná...:D









Trocha smíchu nám určitě nezaškodí...:D
Dress- Ann Christine
Layla

8 komentářů:

  1. Urcite neni pozde, pamatuji, ze jsem take mela pocit, ze uz v dubnu je, ale popravde jsem poradne a nejvic naucila az o svataku, cloveka tlacil cas a tak me to nutilo. A nakonec to dopadlo cele vyborne, vcetne dejepisu a spolecenek, kterych jsem se celkem bala. Takze don't worry:):)

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, určitě není pozdě, já se na maturitu učila cca měsíc teda, měla jsem dokonce i harmonogram na 4 otázky denně :D Ale stejně jsem to nedodržovala... No ale vycházel na 25 dní, takže neměj obavy, zvládneš to, většina lidí to zmákla za svaťák :)) Mimochodem, já se na státnice ještě nezačala učit :D A k šatům - krásné :))

    OdpovědětVymazat
  3. zkus ubrat s tou vulgárností. černé silonky a bílé letní šaty se mi nezdají jako super kombinace

    OdpovědětVymazat
  4. Neblbni, ty už se začínáš učit? :D Já se k tomu pořád nemůžu dokopat, i když se snažím!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty jsou krásně letní :) tu letní atmosféru trochu zabíjí ty nadkolenky - já bych si k tomu dala je silonky :)

    OdpovědětVymazat
  6. tohle mi chybělo, díky bohu, že se nám oteplilo :) vypadáš úžasně. jsi šťastná žena, že si můžeš dovolit šaty bez podprsenky! :/ :D také jsem se začala učit, jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, upřímně to není nic lehkého...:D dneska jsem vyměnila matiku za dvě hodiny spánku...:D ale tak... nic se nesmí přehánět že...:D

      Vymazat
  7. Jedinečnost,netradičnost,osobitost,odvaha......tleskám.Je vidět,že jsi silná osobnost!Jsi krásná vždy.A to,že máš odvahu oblékat se jinak než ostatní je jen a jen znakem Tvé vyjímečnosti.Jen tak dál:-)

    OdpovědětVymazat