11. 4. 2013

Lekníny a jarní nálada...:)

Krásný večer Vám všem. Právě jsem se vrátila z divadla z "Pěny dní" a jsem tím ještě stále naprosto unešená... Ti z Vás, kdo četli, mě jistě chápou...:) Naprosto úžasně abstraktní a překrásně poetické dílo...ach ach. A aby toho nebylo málo... vyrazila jsem dnes jarně oblečená, žádné punčochy, žádná bunda. Jen jarní nálada, která by mě snad mohla hřát :) a opět... ach ach*






A kdyby měl někdo zájem se trochu vcítit do mé nálady... tady je malá hudební ochutnávka :)

Shirt- from Canada
Jeans- Levis
Shoes- Daisy street
Sunglasses- New Yorker
Bracelet- Asos
Rings- H&M
Layla

13 komentářů:

  1. Moc Ti to sluší, mohu se zeotat, co máš za rtěnku? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. YSL... odstín... podívám se... no.. těžko říct :D Ale všechny jsou skvělé...!:D

      Vymazat
  2. Výborné fotky, sluší ti to! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. to kosile je skvela!!!a ta rtenka ti moc slusi
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. ¨ježiš tak to je skvěléé ♥
    sluší ti to neskutečně moc :O

    OdpovědětVymazat
  5. The perfect pair of sunnies <3 Great pictures!

    OdpovědětVymazat