1. 4. 2013

Spring outfit!



Zdravíčko! Venku je vskutku nádherně, že ano? :D A když máme to jaro, je tady pro Vás zbrusu nový jarní outfit! Vzhledem k tomu jaké je venku teplo, zvolila jsem tenkou jarní bundu lososové barvy a jako doplněk jsem si vzala hit letošního jara- lopatu na odhazování sněhu!
(Realita- 25 cm sněhu, 2 hodiny odhazování té bílé krásy a pak zjistíte, že sněhem je zasypaný nejen vjezd do domu, ale i ulice před ním, takže se nikam nedostanete ani za nic. Řešení? Koulovačka, lahev dokonale lahodného bílého a ten nejlepší společník.)



(Hlavní je tvářit se jako frajer, když už jste byli 3x vyváleni ve sněhu a máte ho všude :D )
 Stylové rukavice, základní doplněk každého jarního outfitu!
A pak už Vám z toho úplně jebe....:D
Layla

18 komentářů:

  1. teda tolik snehu!!!
    zvu te aspon na velikonocni Giveaway:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. U nás je taky tolik sněhu :/ Super článek :D

    OdpovědětVymazat
  3. :D Pobavilas, v tomto počasí je každé pobavení zapotřebí, takže díky za něj :D

    OdpovědětVymazat
  4. To se povedlo. :-D Já už se chodím přehrabovat do krabic s letním oblečením a nemůžu se dočkat tepla. :-)

    alltinygems.blogspot.cz Zvu na GA o Freeman masku.

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně ti rozumím :D V Praze to sice není tak hrozné, ale už aby ten sníh byl pryč!!:DD
    Jinak ti to sluší :)


    http://kitty-gone-wild.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Bože, ten článek je tak fajně vtipně napsaný!:D si super!:D a outit je pěkný!:) si krásná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Momentíček, koukala jsem na předešlý článek, nejsou to fotky na tom "balkoně" v nové karolíně? Ty jsi z Ostravy?:O

      Vymazat
    2. Ano, jsem...:D a je to foceno na tom balkoně...:D

      Vymazat
    3. Jsem si říkala, že je mi to povědomé:D:)

      Vymazat
  7. Super článek! Takhle po večeru trošku ironie a humoru - BEZVA! <3

    OdpovědětVymazat
  8. nádherný článek a fotky nádherné mohu se zeptat co to je za zančku ta bunda ? a kde jsi ji koupila odepiš mi na blog prosím :)

    OdpovědětVymazat
  9. :DD to je presny :D
    tohle pocasi je fakt na odstrel :D

    OdpovědětVymazat
  10. ...no, klasické jaro a Velikonoce ;))

    :D :D

    OdpovědětVymazat