19. 10. 2013

Insta- Neinsta.

Instagram. Mít či nemít? Nevím jak jste na tom Vy, takže mi na to klidně můžete říct svůj názor. Já se zatím bráním zuby nehty, ale kdo ví, jak to nakonec dopadne. Trošku se mi nelíbí představa, že budu fotit každé jídlo které za ten den sním, vyfotím svůj obličej minimálně 3x denně a můj život bude schovaný za #hashtagy. (Samozřejmě chápu, že je to každého volba co tam fotí...:D ) Každopádně... říkala jsem si, že by nemuselo být špatné Vám pár takových mých "insta" fotek ukázat...:) Obyčejné momenty, vyfocené jenom mobilem... Taak s chutí do toho, doufám že si užijete fotky a povíte mi o sobě a Instagramu :)


Skvělá chvíle, minulé léto, jen lambrusko, Kasabian a poker. A taky nepořádek v hlavě. 
(Mimochodem, miluju tu masku!)

 Absolutka na našem výletě do Francie, která měla litr a půl...:D Nell Vám možná někdy povypráví, jak moc jí chutnala, a proč v 5 hodin ráno klepala na náš pokoj aby se dostala dovnitř...:D
Na spravení žaludku (Po noci strávené pitím Tatranského čaje), vysedávání na parapetu s knížkou.
 Dvě naprosto rozkošné koťátka od Banči. Jeden ze skvělých dní strávených na jejím balkoně.

Pár mých oblíbených outfitů, v kterých jsem vybíhala ven :)
 Miluju, miluju, miluju. 
(Ty šaty, boty, kabelku)


 (nepořádku za mnou si raději moc nevšímejte...:D)

 S Bančou v Praze na lodičkách. Slunce, víno, bageta, kozí sýr a skvělá nálada.

 S Nell, Terkou a Barčou na koncertě Behind Our Walls, skvělý večer :)
 Carrie, která mi chtěla sníst moje špagety s cukynou...:D
 Příprava na běhání...:D
 Když si jdete sednout na večeři, a zjistíte že se slaví October fest....:D Místo vína půllitr výborného piva, a klasické tyrolské nočky. Příjemné překvapení...:D
 Víkend s mamčou v Miuře. K čemu balkon když si můžete otevřít okno...:D
 ...a nakonec krása podzimu na stole u mojí tety.


Kdo má rád tu správnou atmosféru... trocha hudby :)
Skrillex- Summit
Layla

10 komentářů:

  1. já teda instagram mám, je to sranda :-) navíc sleduju hdoně bloggerek, které mají nádherné fotky z cest, fotky i jídla samozřejmě, z přehlídek apod, přijde mi to zajímavé :-) zase jiný pohled :-)
    x

    franchemeetsfashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. seguindo , retribui ?
    http://chegandoao18.blogspot.com.br/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta předposlední fotka!! To je sen, mít takový místečko v domě ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Instagram nemám, ale jsem rozhodně pro! Takovéhle fotky jsou skvělé :-)

    OdpovědětVymazat
  5. já osobně instagram mám a slouží mi na ty fotky, které se mi líbí :) ať už to je jídlo nebo třeba šperky, podle mě není špatný nápad, si ho taky založit :)

    OdpovědětVymazat
  6. já si instagram pořídila nedávno a jsem za to ráda, když mám chuť něco vyfotit, hodím to pak tam a nemusím těma fotkama alespoň spamovat facebook, kde to 3/4 lidí většinou nezajímá, kdežto na instagramu mě sledují lidi, kteří chtějí moje fotka sledovat

    OdpovědětVymazat
  7. Na te devate fotce vypadáš jako lara croft :D myslím to oblečení,je uplně užasné :)
    A ty šaty co máš na fotce s maskou musely být užasné :)

    OdpovědětVymazat
  8. nevím, proč by to mělo znamenat fotit se třikrát denně, nebo fotit všechno co sníš:D sama si psala, že je to každého volba co si tam dá:) můžeš si tam dát co chceš a klidně i jednou za měsíc, vždyť je to jedno:D určitě bych tě sledovala ráda :)
    mě instagram baví, i když nic nepřidávám. prostě si jen prohlížet fotky přidávané ostatníma (pokud teda člověk nesleduje každého, ale jen toho kdo se mu líbí)
    fotky super, hrozně se mi líbí tvoje vlasy ♥

    OdpovědětVymazat
  9. PS: ta předposlední fotka je perfektní. chtěla bych na takovém místě taky bydlet, je to nádherný, skvělý, boží!

    OdpovědětVymazat
  10. já tyhle "mobilovky" mám ráda a sama instagram mám :) stejně jak píšeš - jde o moment. nějaké hashtagy absolutně neřeším :)

    OdpovědětVymazat