30. 10. 2013

Klobouk

 Zdravím!
Naprosto zbožńuji klobouky. Podle mě dokáží vyzvednout i docela jednoduchý outfit, jen je škoda, že lidé u nás moc klobouky nenosí. Tento parádní klobouk jsem ulovila v Zaře a jsem z něj nadšená, protože si klobouky jen tak nemůžu kupovat kvůli mé velké hlavě. Ještě bych brala vínový a tmavě modrý, takže kdyby jste je někde viděli v nadměrných velikostech, dejte vědět :D A co vy a klobouky? Nosíte je?






Klobouk Zara
Leather Jacket Zara
Shoes Asos
Jeans Diesel Belt Diesel
Shirt Lindex

7 komentářů:

  1. Super, tobě klobouky sedí a sluší. Zrovna dnes jsem si jeden v Zaře zkoušela a výsledkem jsem pobavila nejen sebe, ale i muže co opodál čekal na svou choť. Evidentně ne každému jsou souzeny :D

    OdpovědětVymazat
  2. ja je nosim moc rada! mam zas ale malou hlavu:))
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda bych je nosila, ovšem zatím jsem nenarazila na ten pravý. Tobě ale moc sluší. :) A mimochodem, hezká šála, mám spadeno na podobnou taky ze Zary.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný klobúk a celkovo super outfit! Mám rada jednoduché a pritom krásne outfity.
    Čo sa klobúkov týka, mám opačný problém - malá hlava a takmer nemožné nájsť klobúk na mňa :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. vezmeš si cokoliv a stejně v tom vypadáš jako bohyně! já bych klobouky nosila ráda, ale mám buď pocit, že mi nesluší a nebo na ně nemám odvahu.

    OdpovědětVymazat