17. 10. 2013

Trend

Trendy nás provázejí téměř na každém kroku. Letos je snad nejvýraznějším tartan, ale našli bychom spoustu dalších od šatů připomínající noční košilky po světle růžové kabáty. Některé jsou velmi pomíjivé, jiné vydrží i několik let. A jiné jsou nadčasové, ale tady se už asi nedá mluvit o trendech. Nedávno jsem se setkala s názorem, že bloggerky dnes často nosí pouze to, co je trendy. A tak mě napadlo, jak je to se mnou a s Laurou. Myslím, že na tom nejsme zas tak špatně, spoustu věcí máme už několik let a stále je kombinujeme do dalších a dalších outfitů. Samozřejmě, že si také kupujeme to co je "trendy", ale neviděla bych to až tak černě. A teď otázka na Vás. Které trendy teď naprosto zbožňujete a které jsou pro Vás naopak neatraktivní? A co my? Řídíme se jen trendy?


Nell







7 komentářů:

  1. Jsi krásná! :) A já to mám tak, že mě nějaký trend chytí, až to nosí čím dál méně lidí. Takže třeba tartan si koupím tak v únoru. :D

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné místo, kde je to foceno?

    OdpovědětVymazat
  3. ta bundicka je skvela
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  4. Great pics and I like that sweater. :)
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  5. Chtě nechtě mě trendy malinko ovlivňují, třeba již dlouho shání nějaký kvalitní cropped top:) Z aktuálních módních vln se mi nejvíce líbí biker bundy, pouzdrové a kolové sukně, různé kousky zdobené zipy, snad možná i proto, že se mi právě tyto věci líbily nehledě na jejich trendovost či aktuálnost už dříve:)
    Bundička je super, včera jsem si trochu okukovala, ale pak jsem asi usoudila, že by se k mně až tak nehodila. A P.S.: Nedávno jsem tě zahlídla ve škole:)

    OdpovědětVymazat