21. 10. 2013

Po hlavě do módního pekla?


Zdravím!
Nedávno jsem navštívila stránku Módní peklo a zaujala mě tam rubrika s názvem Inspirace.Tato rubrika funguje tak, že jsou zde fotky outfitů, které jsou hodnoceny uživateli, kteří buď dávají zelené nebo červené ramínka a případně přihodí nějaký ten komentář. Abyste byli v obraze, fascinují mě internetové diskuze, kde lidé píší své názory, a jsem schopna si je dost dlouho pročítat (joo a taky dost se u toho nervovat :D). Já nějakou tu dobu strávila čtením komentářů na módním pekle. Došla jsem k závěru, že Češi jsou poměrně hodně netoleratní. Takže pokud váš outfit perfetně barevně neladí nebo nedej bože máte prostě svůj osobitý styl, tak získáte docela slušnou sbírku červených ramínek. V komentářích lidé kritizují kšiltovky v kombinaci s podpatky, boty na podpatku s džíny a nebo jen o centimetr kratší kalhoty. Takže vy, kteří zde se outfity posíláte, máte můj obdiv! Tolik odvahy má jen málokdo :D A vy, kteří zde kritizujete, tak se občas nadechněte a řekněte si, že móda je jen hra. Ovšem přiznávám, že má taky svá pravidla :)





Coat Zara
Shoes Zara
Jeans Diesel

13 komentářů:

  1. na modní peklo občas svým outfitem přispívám a negativních reakcí je spousty, snažím se to přecházet, možná se i nad tím zamyslet. Ale tisíc lidí, tisíc názorů :-) Občas bych teda moc ráda viděla, kdo se skrývá za anonymním komentářem, ale tak... :-D

    OdpovědětVymazat
  2. úžasný!
    A na tyhle diskuze bych neměla nervy,
    takže bych to ani neotevřela..
    ...slet modních pře-znalců a pře-chytráků skrývající se pod anonymitou..

    OdpovědětVymazat
  3. co dodat :D já se tím vyloženě bavím :-D

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, to jsi docela odvážná ještě s holýma nohama, sice je poslední dobou dost teplo, ale na bosá chodidla už bych si netroufla :) A modní peklo nenavštěvuju, radši :D

    OdpovědětVymazat
  5. doporučuji si přečíst občas nějakou diskuzi i na třeba proženy.cz ...:-D ..u toho se taky nervuju,naštěstí se vždycky udržím a nikdy nic nenapíšu :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Modní peklo taky občas sjedu. Outfit se mi líbí :) je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem se po tvém „doporučení" podívala také na módní peklo, a mnoha slečen je mi tam až líto. Přehnaná kritika, žádná tolerance.

    Jinak ty botky jsou úchvatné, lituji, že jsem si je také nekoupila..

    OdpovědětVymazat
  8. Reakce na Módním pekle jsou většinou k smíchu..:D
    Vypadáš skvěle!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší, ten kabát s cvočky je nádherný:)

    OdpovědětVymazat