14. 10. 2013

Zamilovaná do podzimu.

Taky tak milujete podzim? Během chvil co nejsem zavřená ve škole, nebo mám aspoň možnost se podívat z okna ven, neustále obdivuju tu krásu co je venku. Dokonce jsem si říkala, že možná ta oranžová a zelená není tak hrozná. (Venku, na stromech) Podzim jsem vzala dokonce tak vážně, že jsem poslala mamku pro krásnou kulaťoučkou dýni, a kochám se pohledem na ni, (Než skončí v polívce) a dívám se na strašidelné filmy (Ne na horory, protože jsem od přírody strašný strašpytel) Viděli jste Mrtvou nevěstu od Tima Burtona? Určitě ano, jakby taky ne. Úžasné! Hrozně, hrozně moc fajn. Takže jestli máte zatím z podzimu spíš jenom splín, šup pod peřinu, teplý čaj sebou a nechte se bavit úžasným panem Burtonem. 
(Pomáhá taky nosit takto úžasné šaty, jako jsem si pořídila já.)
(A neposlouchat že vypadají jako noční košile. Prostě JSOU SKVĚLÉ.)
(A taky nosit velkou šálu.)

Taak teda zatím.









This AMAZING dress- Zara
This AWESOME scarf- Zara 
Ring- I am
Shoes- Asos
Sunnies- (I really dont know...:D)
Layla

15 komentářů:

  1. A já jsem asi zamilovaná do tebe..jsi užasná užasná užasná!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi nejlepší. Hot hot hot hot!

    OdpovědětVymazat
  3. mám stejné šatičky a jsem moc ráda, že nejsem jediný 'podivín', který má odvahu je nosit !!! krásný outfit a místo k focení :-)
    x

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to nemá chybu! :) šaty jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý outfit, jen bych se bála vyjít ven, natož v Ústí kde bydlím :-)))))
    Jinak máš krásný vlasy!

    OdpovědětVymazat
  6. Ježiš to je nádherný outfit!!! A ty tvoje vlasy, ty bych chtěla!!! Moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  7. líbí se mi, že nosíš co se ti líbí a nehledíš na to, co říkají ostatní! Outfit je super a nevydají jako noční košilka!

    OdpovědětVymazat
  8. Šaty jsou perfektní!<3
    Já miluju zase tebe!

    OdpovědětVymazat
  9. jee ja chci taky pyzamovy saty! a ta sala... ja mam podzim rada, kdyz je teply, sviti slunicko. naopak z destiveho a sychraveho mam spis deprese, nez dobrou naladu :D :-/

    OdpovědětVymazat
  10. miluju podkolenky a tvoje vlasy ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi ten kontrast mezi tenoučkými šaty a tlustou šálou, jsi sexy ;)

    OdpovědětVymazat
  12. sice si takhle podzim nepředstavuju, ale je to pekelně sexy :)) ale neměla bych odvahu v tom někam jít.

    OdpovědětVymazat
  13. Hezke saty! Puvodne jsem myslela ze je to spodnicka! super!

    OdpovědětVymazat