13. 8. 2012

Happy.

Zdravíčko :) Hrozně moc se mi líbí tento světloučký outfit... A taky se mi moc líbí můj nynější život. Jsem moc šťastná...:) Včerejší sledování padání hvězd bylo úžasné... Vážně jsem nevěřila svým očím jak krásně to   lítalo oblohou:)) Mí milí... doufám, že se máte tak skvěle jako já:)

Hi :) I love this light colours look... And I love my life. I´m sorry but I have to say... I´m so fucking happy! :P Yesterday falling stars were amazing... I really couldn´t believe my eyes :D My dears... I hope you´re as happy as I am :)








Shirt- New Yorker
Shorts- New Yorker
Bag- H&M
Shoes- La Farfalla
Rings- Swarovski
Earrings- Asos
Bracelets- Asos
Layla

10 komentářů:

  1. Moc se mi líbí, jak má ta košile knoflíky v podobě cvočku!:))Jsem ráda, že jsi šťastná, já se boužel celé dny jen nudím:/:D

    OdpovědětVymazat
  2. jéj lak!
    moc krásne zladené všetko, blúzka, kabelka, náramky. paráda.
    a prajem ti nech ti šťastie vydrží dlho :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká! :))


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. máme máme!
    nechť se Tě štěstí drží jako bobek košile a nepustí, krásko! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jee ta kabelka je úžasná :) Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty dokonalé boty! A teda pro mě je bíla kabelka celkem odvaha, ale tahle vypadá opravdu vkusně a k té bílé halence to vypadá prostě krásně!

    OdpovědětVymazat