16. 8. 2012

Paris: Day 2

Paris Day 2 : Half of the day we spent in La Fayette - an amazing shopping centre. You can imagine that I was on ninth cloud. You should see these amazing shoes.. I was almost crying because I wanted them all :D In the evening we had wanted to rent a bikes, but eventually we ended in amusement park. We were like the small kids, it was fun!

Paříž, den druhý: Polovinu dne jsme strávili v La Fayette, což je úžasné nákupní centrum. Určitě víte, že jsem byla v sedmém nebi. Měli by jste vidět všechny ty boty... Skoro jsem brečela, protože jsem je chtěla všechny :D Večer jsme plánovali půjčení kol, ale nakonec jsme skončili v zábavním parku před Louvrem. Byli jsme jako malé děti, byla to sranda! 

Nell













16 komentářů:

  1. krásný fotky!
    Paříž je dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak já se těším, až se tam jednou podívám! :) Krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné fotky, tajne závidím :D do Paríža som mala ísť toto leto ale bohužiaľ som musela pracovať, takže si strašne želám aby mi to vyšlo budúcu jar....

    OdpovědětVymazat
  4. Čím fotíš? Máš dokonalé fotky:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám Nikon D5100 ale tyto fotky jsou foceny speciálním objektivem Nikkor 35mm f/1,8G AF-S DX :) Děkuji

      Vymazat
  5. no vám to spolu tak sluší, ach:)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotky :) můžu se zeptat jakým foťákem jsou foceným i objektivem? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám Nikon D5100 ale tyto fotky jsou foceny speciálním objektivem Nikkor 35mm f/1,8G AF-S DX :) Děkuji

      Vymazat
  7. Tyjo, skvělý blog, okamžitě vás followuju:))

    OdpovědětVymazat
  8. moc vám to sluší! :)


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky:) Sluší vám to tam:)

    OdpovědětVymazat
  10. great phozos, love them <3
    xo
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat