30. 8. 2012

The Adventures of Rain Dance Maggie

Good afternoon!
A vacation is almost in the end and I want to cry :( I don't want to go to school and what about you? Let's talk about something else. This amazing top I bought in Prague.. Do you like it?

Prázdniny jsou už skoro u konce a mě se chce z toho brečet :( Vůbec se mi nechce do školy a vám? No, pojďme se raději bavit o něčem jiném. Tenhle úžasný top jsem koupila v Praze... Líbí se vám?

Nell





Trousers Promod
Shoes Mango
Top Topshop
Bracelet Lindex
Ring Calvin Klein

7 komentářů:

  1. Moc zajímavý top. :)
    Já se do školy docela těším, čekají mě noví lidé, nové město.. :) Nové zážitky.. Ikdyž první měsíc bude asi fuška!

    OdpovědětVymazat
  2. je super! :)
    a do školy se těším hrozně, už jen proto, že nevím co mě čeká :D

    OdpovědětVymazat
  3. Top se mi líbí, ale ze zadu to vypadá trochu divně, ale tak to je můj názor :)

    OdpovědětVymazat
  4. to je super! :)


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Top je velice zajímavý :) na můj vkus až moc dlouhý vzadu :)

    OdpovědětVymazat
  6. top se mi moc líbí, je jiný a každý se za ním musí ohlídnout :)

    OdpovědětVymazat