27. 8. 2012

Sculpture

 Hello!
These photos are little bit different then the others, do you like them? They were took near the new hotel in Čeladná Miura. The silver statue is work of David Černý - a famous czech artist. And now I want to hear your opinion :) Do you like the outfit?

Zdravím!
Tyhle fotky jsou tak trošku jiné, než ty ostatní. Líbí se vám? Byly vyfoceny u nového hotelu na Čeladné, který se jmenuje Miura. Stříbrná socha je dílem Davida Černého, určitě znáte tohoto slavného českého umělce. Tak a teď chci slyšet váš názor, co říkáte na tento outfit?

Nell









Trousers Zara
Shoes Zara
Earrings Svarowski
Sweater H&M

10 komentářů:

  1. Outfit je moc zajímavý :) Fotky se mi líbí, opravdu krásné prostředí pro focení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou nádherné, jako vždy!:) Moc se mi líbí tvé kalhoty, ta barva je skvělá:)

    OdpovědětVymazat
  3. hezkej svetřík! :)


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. sluší ti to, krásný úsměv!

    OdpovědětVymazat
  5. fotky jsou povedené a outfit se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádherné! :) Moc se mi líbí barva kalhot ;)

    OdpovědětVymazat
  7. všechno to k sobě krásně ladí :)

    OdpovědětVymazat
  8. No podle mě ti moc nesedí ten svetřík - dělí ti taková kulatá ramena, jinak hezké :)

    OdpovědětVymazat
  9. love this outfit :)
    xo
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat