1. 8. 2012

We found love.

Hello! Last time when we take photos was June and from that a lot of time past, I almost forgot how enjoyable it is :) After beautiful and really interesting week on the Sazava river I came back with new expiriences and with smile on my face. Life can easily surprise us :) Now I'm enjoying sun, reading and wandering in the evening in pleasant company....What can I ask for more?

Zdravíčko!:) Už je to dlouho co jsme s Nell společně fotily, už jsem málem zapomněla jak moc mě s ní to baví! Po krásném a velice zajímavém týdnu na Sázavě jsem se vrátila plná nových zážitků a hlavně- s úsměvem na tváři :) Život člověka dokáže vždycky tak překvapit... Takže teď si užívám sluníčka, čtení a toulání se po večerech v příjemné společnosti... Co víc si přát? :)




Bag- Topshop
Shoes- La Farfalla
Jacket- Mango
Skirt- H&M
Shirt- H&M
Rings- H&M
Layla

7 komentářů:

  1. gorgeous outfit ! :)

    http://meritique.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky, krásna postava a hlavne vlasyyyyyyyyyyyy!!!

    OdpovědětVymazat
  3. really like soo much your style and outfit :)

    I follow your blog now :)

    visit my blog :)

    tamaritza.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. boty, kabelka, prsteny - super!
    líbí se mi váš blog, sleduju .) a budu ráda když mrknete ke mě ,) http://tutdelafrut.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat