14. 8. 2012

Les Invalides

 There are photos  of the outfit which I wear firt day in Paris. This beautiful pink blazer I hadn't wear for ages :) Is really nice right? These photos were taken in the garden in front of Les Invalides :)

Tady přidávám fotky outfitu, který jsem vybrala pro můj první den v Paříži. Tento růžový blazer jsem už na sobě neměla věčnost :) Je pěkný že? A fotky jsme pořídili v zahradách před Invalidovnou :)

Nell





Shoes Zara
Bag Fornarina
Shorts Replay
T-shirt Replay
Blazer Zara

5 komentářů:

  1. hrozně ti to sluší! :))


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. vsetky fotky na blogu maju take uzasne farby a atmosferu!

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne fotky! moc Ti to slusi ;-)
    Christinafromprague.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Váš blog jsem navštívila poprvé včera, ale hned se mi moc zalíbil :) Máte nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat